Самоосвіта



Я, як педагог, постійно прагну здобувати знання з різноманітних джерел. Тому намагаюся регулярно займатися самоосвітою, вивчаючи все нові технології та методи роботи. 


Отримані знання використовую у професійній діяльності, розвитку особистості та своїй життєдіяльності.

Тема, яку я поступово намагаюся освоїти: 

«Використання хмарних технологій як засіб стимулювання самоосвіти, самовдосконалення учнів та вчителів»

Сучасний перехід України до інформаційного суспільства, коли до Інтернету може підключись практично будь-яка людина, обумовлює можливість переходу до так званих «Хмарних послуг». Останнім часом впровадження хмарних технологій стрімко зростає, завдяки цьому освіта стає ще доступніше, адже, вчитися можна скрізь: у приміщенні та на відкритій місцевості.
Саме тому у Бердянській ЗОШ №20 вчителі намагаються використовувати хмарні технології для дистанційного навчання, на уроках та позакласній діяльності, а також у методичній роботі.
При цьому реалізуються певні задачі: 
  • отримання оперативної інформації, 
  • миттєва комунікація із колегами або учнями (відбувається оптимізація часу навчального процесу)
  • поширення власного досвіду, 
  • підвищення кваліфікації, 
  • ознайомлення із передовим досвідом вчителів.

    Перелік Хмарних сервісів, які я використовую у своїй роботі:
    1. GOGLE-сервіси

    2. Фотохостинг FLICKR



«Учитель повинен більше працювати не на уроці, а готуючись до нього».
В. Сухомлинський

«Учитель живе доти, доки вчиться, як тільки він перестає вчитися — у ньому вмирає вчитель».

К. Ушинський





Немає коментарів:

Дописати коментар