Я, як педагог, постійно прагну здобувати знання з різноманітних джерел. Тому намагаюся регулярно займатися самоосвітою, вивчаючи все нові технології та методи роботи.
Отримані знання використовую у професійній діяльності, розвитку особистості та своїй життєдіяльності.
Тема, яку я поступово намагаюся освоїти:
«Використання хмарних технологій як засіб стимулювання самоосвіти, самовдосконалення учнів та вчителів»
Сучасний перехід України до інформаційного суспільства, коли до Інтернету може підключись практично будь-яка людина, обумовлює можливість переходу до так званих «Хмарних послуг». Останнім часом впровадження хмарних технологій стрімко зростає, завдяки цьому освіта стає ще доступніше, адже, вчитися можна скрізь: у приміщенні та на відкритій місцевості.
Саме тому у Бердянській ЗОШ №20 вчителі намагаються використовувати хмарні технології для дистанційного навчання, на уроках та позакласній діяльності, а також у методичній роботі.
При цьому реалізуються певні задачі:
- отримання оперативної інформації,
- миттєва комунікація із колегами або учнями (відбувається оптимізація часу навчального процесу),
- поширення власного досвіду,
- підвищення кваліфікації,
- ознайомлення із передовим досвідом вчителів.
Перелік Хмарних сервісів, які я використовую у своїй роботі:1. GOGLE-сервіси
2. Фотохостинг FLICKR
В. Сухомлинський
«Учитель живе доти, доки вчиться, як тільки він перестає вчитися — у ньому вмирає вчитель».
Немає коментарів:
Дописати коментар